1. Kun je je kort even voorstellen?
Hallo iedereen, ik ben Aijolt Douma, 19 jaar en ik woon in Huizinge. Op dit moment doe ik de opleiding allround meubelmaker/interieur op het Alfa College in de stad. En in mijn vrije tijd ben ik graag bezig met voetbal.

2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Ik ben trainer van de JO-11 en de JO-10.

3. Sinds wanneer?
Sinds dit seizoen train ik deze 2 teams met 3 / 4 andere trainers.

4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Dit is mijn 4de jaar als trainer bij VV Middelstum. Ik heb in de voorgaande jaren al eerder aan JO-8, JO-9, JO-10 en een JO-11 team training gegeven.

5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Het mooie vind ik hoe je sommige voetballers beter ziet worden door de jaren heen. En de gezelligheid van de kinderen.

6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
De afgelopen weken heb ik geen training kunnen geven door mijn opleiding. Maar gelukkig kan ik de komende tijd weer training geven dus daarin kan ik een beetje helpen.

7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
De gezelligheid, de sfeer bij wedstrijden en dat je makkelijk als JO-19 speler met de senioren mee mag doen of als je in een andere team zit makkelijk met een hoger of lager team mee kan doen.

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Ik geef het stokje door aan Julian Mulder. Ik ben benieuwd hoe hij hier over denkt.

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?
Ik hoop snel dat alles weer open is, zodat we gezellig met z’n allen kunnen voetballen, voetbal kijken en samen in de kantine kunnen zitten. Want gezelligheid is toch een heel belangrijk ding in voetbal.