De vrijwilligersvragen van Allert Moeken

1. Kun je je kort even voorstellen?
Ik ben Allert Moeken, 21 jaartjes oud en woonachtig in het mooie Middelstum. Ik werk als Service & Onderhoud medewerker bij Klimaatgroep Holland. In mijn vrije tijd ben ik graag met voetbal bezig, ik speel (althans hoop snel weer) mijn wedstrijden op de vrijdagavond in de zaal bij Stedum en op zaterdag in het eerste elftal.

2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Samen met Jeroen Boomsma trainen en begeleiden we de JO15.

3. Sinds wanneer?
Ik ben hiermee afgelopen seizoen (2020-2021) mee begonnen.

4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
In het verleden nooit echt vast vrijwilligerswerk verricht. Wel eens een wedstrijd gefloten of een keer iemand geholpen of ingevallen om een training geven.

5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Het mooie aan het trainerschap is dat je de jeugd wat kan bijbrengen en meegeven. Je ziet de jongens beter worden en groeien in en buiten het veld. Verder geniet ik van het lol hebben met de jeugd rondom de voetbalmomenten.

6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
Verbeterpunten blijven er altijd denk ik, maar stapje voor stapje komen we steeds verder. Goed naar mekaar luisteren en gemaakte afspraken nakomen daarmee voorkomen we frustraties en irritaties bij elkaar. Maar zolang we met elkaar ons best doen komen we steeds verder!

7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
Ik denk dat de club uniek is doordat iedereen elkaar kent en elkaar overal in betrekt. Verder de gezelligheid met elkaar onder het genot van een drankje en de trouwe groep supporters rondom de wedstrijden van het eerste elftal.

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Graag draag ik als opvolger Nick Verkerk aan, ben benieuwd naar zijn visie op deze vragen.

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?
Luister naar mekaar en leer van mekaar! Samen zijn we de club! Ik hoop dat we mekaar snel zien onder het genot van een drankje!