1. Kun je je kort even voorstellen?
Mijn naam is Daan van Aller. Ik ben 20 jaar en zit nu in mijn 3e jaar niveau 4 Alfa College sport en bewegen. Ik heb het profiel BOS gekozen wat voor Buurt Onderwijs Sport staat. Ik wil hierna namelijk graag de PABO gaan doen.
Ik heb ook 4 jaar bij VV Winsum gevoetbald maar ben dit jaar weer teruggekomen bij VV Middelstum. Naast veldvoetbal vind ik zaalvoetbal ook nog heel erg leuk. Dat doe ik nu 2 jaar bij futsal Winsum.

2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Ik ben dit jaar samen met Romke korpershoek trainer van de 013-1 bij VV Middelstum.

3. Sinds wanneer?
Sinds vorig jaar zijn Romke en ik trainer geworden van de 012-1 en we gaan dit jaar dus weer verder.

4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Ik heb 3 jaar geleden Michel de Graaf geassisteerd bij het training geven van de 017-1.

5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Wat ik het mooiste vind is de band die je met de jongens opbouwt, dat je samen plezier maakt maar dat je ook hard traint wanneer dat nodig is. Ik denk dat die combinatie heel belangrijk is om een hecht team te krijgen.

6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
Ik vind dat de communicatie op de club nog een stuk beter kan.

7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
Dat er altijd zoveel mensen komen kijken bij het 1e , als ik dat vergelijk met andere clubs denk ik dat wij echt een vaste groep achter ons hebben staan. En natuurlijk de gezelligheid in de kantine.

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Ik zou wel meer willen weten van Martijn de Vries. Hij heeft Romke en mij een jaar ontzettend geholpen als leider en ik ben wel benieuwd naar wat hij ons allemaal kan vertellen.

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?
Ik hoop jullie allemaal weer langs de lijn te zien!