Kun je je kort even voorstellen?

Ik ben Eric de Groot, bijna 57 jaar en vader van Jordi (25 jaar) en Nikita (20). Werkzaam bij EST [Suikerunie] in de Eemshaven. Ik ga graag naar concerten, festivals en voetbal of uit eten gaan en andere leuke dingen doen.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Ik schenk koffie in de pauze bij thuiswedstrijden van het eerste. En ik help altijd bij het Rad van Fortuin.

Sinds wanneer?

Dat doe ik al een aantal jaar.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

Ja, meehelpen bij de wedstrijd FC.Groningen – De Graafschap en als er wat in de zaal te doen is. De vloer leggen en dat soort dingen.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Het samenwerken met andere vrijwilligers.

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Nee, volgens mij gaat het heel goed zo. Zolang we het maar samen doen.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

Het is een geweldige club met heel veel gezellige mensen.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Herbert Luit. Een fijne vriend en ook lid van de harde kern.

Wat zou je de lezers mee willen geven?

Ga vooral zo door en maak van iedere wedstrijd een feest.