Kun je je kort even voorstellen?
Ik ben Eric Donkerboek, geboren en getogen in Middelstum en al bijna 31 jaar spelend lid.Annelies is mijn vrouw en Lisa mijn dochter. Ik denk op moment van publicatie van dit stuk dat nummer twee er ook is (redactie: dat klopt, van harte gefeliciteerd Eric en Annelies met de geboorte van dochter Ilse!!).

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Ik zit in het Hoofdbestuur.

Sinds wanneer?
Volgens mij is dit nu het achtste jaar, maar pin me er niet op vast.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Ik ben 11 of 12 jaar jeugdleider geweest.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Ik ben er destijds ingerold. Probeer wat voor de club te betekenen. Mooi? Niet altijd…

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
Zou je aan mijn medebestuursleden moeten vragen, zal altijd wat beter kunnen.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
Gezellige club, ons kent ons, veel voetbalvrienden onder elkaar. Ik denk voor veel mensen, zeker ikzelf,  een groot gedeelte van je sociale leven.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Simon Bolt. Simon is al zolang actief binnen de vereniging. Wat is zijn drijfveer?

Wat zou je de lezers mee willen geven?
Als we als leden allemaal een beetje vrijwilligerswerk binnen de club doen, zijn we over 30 jaar denk ik ook nog een unieke club.