1. Kun je je kort even voorstellen?
Ik ben Jaap Bolhuis, geboren op 7 december 1952. Ik woon samen met mijn zoon Randy in de Hemonystraat in Middelstum. Vroeger heb ik in de bouw gewerkt maar ik ben al weer een aantal jaren met pensioen. En daarbij een trotse opa van kleindochter Jachinte, dochter van Devan en Yvonne. Ze is al weer bijna 2,5 jaar oud.

2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Alle voorkomende werkzaamheden in en rondom de kantine met wat andere vrijwilligers. Ik ben materiaalman en verzorg de kleding plus de ballen voor zowel de senioren als de junioren. Door hoort het wassen ook bij.
Ik doe ook werkzaamheden voor de stichting zoals schoonmaakwerkzaamheden en kleine reparaties in de hal en kleedkamers.

3. Sinds wanneer?
Voor de voetbalclub doe ik dit al zo’n dertig jaar. En voor de stichting sinds het nieuwe gebouw er staat, zo’n 7 jaar dus.

4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Ja, ik heb nog meegewerkt aan de grote verbouwing van onze oude kantine.

5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Ik heb er veel voldoening aan en geniet van de gezelligheid met al die andere vrijwilligers.

6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
Graag betere communicatie tussen commissies onderling en niet alleen via de app.

7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
De sfeer en de gezelligheid. En het ons kent ons gevoel, altijd leuk.

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Ronnie Medema omdat hij ook veel vrijwilligerswerk doet als vlaggenist, scheidsrechter, keuring velden en hij is lid van de activiteitencommissie.

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?
Hou het gezellig met elkaar!