1. Kun je je kort even voorstellen?
Ik ben Jan Dijk, geboren 9 oktober 1958. Ik woon samen met Aafke aan de Ticheldobbe en heb 3 zonen.

2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Nou, ik doe alle voorkomende werkzaamheden zoals lijnen trekken, maaien, borden schoonhouden, nieuwe borden plaatsen, onkruid wieden, kunstgras onderhouden enz. enz.. En ik regel overdag de boel een beetje voor de stichting en ben ook nog omroeper bij thuiswedstrijden van het eerste elftal.

3. Sinds wanneer?
Sinds 2008 doe ik dit nu met een groep van 8 man, heel gezellig!

4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Ik heb vroeger zelf gevoetbald bij Heracliden en Corenos. Daarna hier komen wonen en vrijwilligerswerk gaan doen bij de club.

5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Lekker buiten aan het werk en met vrijwilligers onder elkaar aan de slag zijn voor de club. En de gezelligheid natuurlijk.

6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen
hebben?
Wees er met elkaar voor de club. We hebben het zo goed voor elkaar. Menig club is jaloers op ons.

7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
De sfeer en gezelligheid en niet te vergeten de harde kern. Zaterdags altijd bij het eerste kijken. Belangrijk is ook de jeugd en ik wil daarom het jeugdbestuur even een pluim geven dat ze alles goed voor elkaar hebben, top!

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Graag Jaap Bolhuis, die is hier ook vaak op het sportpark te vinden.

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?
Ik heb genoeg gezegd en ga snel weer aan het werk…..

Bron foto: Middelstum-info.nl