Kun je je kort even voorstellen?

Linda Medema is de naam, ik ben 38 jaar en werkzaam in het UMCG als doktersassistente. Geboren en getogen in Middelstum en samenwonend met Kerwin van Wolde. Bij de meesten beter bekend als Curry. Ik ben de trotse moeder van 2 kinderen: Danique is 17 jaar en Milan 11 jaar.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Ik ben actief binnen de jeugdcommissie en  sta achter de bar in de voetbalkantine.

Sinds wanneer?

Ik zit sinds 2 jaar in de jeugdcommissie en sta reeds een aantal jaren achter de bar. Ik weet zo even niet meer hoeveel jaar inmiddels.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

Nee

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Ik vind het mooi dat we op deze manier binnen de commissie veel voor de jeugd kunnen betekenen samen met jeugdleiders en trainers. Dit geldt ook voor de ouders.  We organiseren elk seizoen een ouderavond en vinden het belangrijk om die er ook bij te betrekken. Zo komen ze alles te weten over die dingen die er spelen en blijven ze op de hoogte van  waar we mee bezig zijn en de dingen die er spelen.

Al met al hebben we mooie stappen gemaakt en hebben we de boel nu goed voor elkaar binnen de commissie. We zullen t.z.t. ook bezig gaan met clinics en / of toernooien.

Daarnaast mag ik graag op zaterdagmorgen achter de bar staan. Even gezellig een praatje met iedereen maken en allemaal  blije en soms minder blije koppies van onze jeugd ontvangen.

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Verbeterpunten zijn er uiteraard altijd en dat is maar goed ook. De lijntjes kunnen soms wat korter. Duidelijkheid is na mijn idee het beste waar iedereen bij gebaat is.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

We zijn een gezellige dorpsclub! Het mooie is dat iedereen het enorm gezellig met elkaar kan hebben en kan feesten maar ook op minder mooie momenten er voor elkaar is.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Rika Slagter. Zij is net een paar maanden als lid actief binnen de jeugdcommissie en ook actief achter de bar.

Wat zou je de lezers mee willen geven?

We zijn nog altijd op zoek naar vrijwilligers. Ben je eens te kijken bij je zoon of dochter, schroom dan niet en kom eens meekijken achter de bar.