Kun je je kort even voorstellen?

Ik kom oorspronkelijk uit Stedum en hier heb ik ook de hele jeugd doorlopen, tevens ben ik daar jeugdtrainer geweest. Ik ben op mijn 19e bij Middelstum gaan voetballen omdat ik wat hogerop wilde. Een jaartje later ben ik ook in Middelstum gaan wonen. Ik heb jaren in het eerste gevoetbald en tevens ben ik jaren jeugdtrainer geweest en tevens trainer van het tweede. Op dit moment voetbal ik in het 4e met zogenaamde kennissen.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Op dit moment fluit ik alleen nog wedstrijden bij de jeugd waar Michel de Graaf trainer van is.

Sinds wanneer?

Ik ben dus al een tijdje bij de club, dik twintig jaar alweer, en meestal met veel plezier.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

Als scheidsrechter ben ik dus ook (jeugd)trainer van verschillende elftallen geweest.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Ik fluit nu alleen nog 1x in de 2 week, het mooie hier aan is dat ik de rest van de zaterdagen fluitvrij ben.

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Er zijn altijd wel verbeterpunten bij een club en dit zal ook zo blijven aangezien je het niet voor iedereen goed naar de zin kan maken. Iedereen heeft andere prioriteiten binnen een vereniging. Het belangrijkste is dat iedereen positief met de vereniging bezig is en vandaar uit kun je het verste komen.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

Dat is de gezelligheid en natuurlijk de mensen zelf.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Het mooie is om iemand te noemen waar de nieuwsbriefmensen nog niet zoveel van weten, dus ik stel voor SIEME.NL. Wat brengt hem nu bij onze club?!

Wat zou je de lezers mee willen geven?

Je moet het met zijn allen doen!