Het seizoen is net een maandje onderweg en we mogen onze eerste kampioenen al weer begroeten. Vrijdag wist dames 2 thuis tijdens de derde speelavond het kampioenschap al veilig te spelen. Het werd nog even spannend want Poolster bood in de eerste wedstrijd meer dan goed tegenstand en kwam met 2-0 voor. Coach Vriesema doorzag het gevaar gelukkig tijdig en middels enige omzettingen stond er na een klein half uurtje 2-2 op het scorebord.

De volgende twee wedstrijden werden gelukkig in winst omgezet waarna de kampioensvlag gehesen kon worden. De laatste competitieronde kan dus ontspannend afgewerkt worden. Maar de dames zullen ongetwijfdeld proberen om hun ongeslagen status vast te houden. Na de festiviteiten in de kantine werd er vervolgens naar Zalencentrum Vita Nova gekoerst waar de hoofdsponsor het eerste rondje van de zaak al klaar had staan. De avond ging al rap over in een lange nacht vol met mooie kampioensdromen. Van harte gefeliciteerd!!!