16 april — Koploper Fc Leo E1 komt op bezoek.

Allereerst mijn excuses voor het korte verslag. Sunsation was fantastisch maar we zijn geen 18 meer! Dat ik hier niet als enige last van had bleek zaterdagmorgen toen trainer Jeroen nog niet aanwezig was om 9:45 uur. Verder waren Mels en Rogier afwezig….dit had overigens niks met de feesttent te maken.

Gelukkig namen de voetbalvaders Mulder en Zinger de overige 8 jongens onder hun hoede. Zo kon er gewoon afgetrapt worden tegen Fc Leo. Het sterke Fc Leo had tot dusver alle wedstrijden gewonnen en stond met 12 punten uit 4 wedstrijden bovenaan. Met dit in het achterhoofd was het toch wel verrassend dat wij op een 1-0 voorsprong kwamen. Een schot van Bram wordt in de rebound binnen getikt door Thijs. Fc Leo had nog bijna gelijk gemaakt in de eerste helft maar de bal werd van de doellijn gehaald.              IMG_9977De tweede helft was duidelijk voor Fc Leo en kwamen onze jongens er bijna niet meer aan te pas. Na wat appjes en telefoontjes was Jeroen ook wakker en gearriveerd maar ook hij kon het tij niet meer keren.  Ze kregen de bal niet meer voor eigen doel weg. Dit resulteerde in 2 goals voor de tegenstander. Of het met de komst van Jeroen of met de vervelende harde wind te maken had…we weten het niet. Feit is dat we de wedstrijd helaas verloren met 2-1.
IMG_9978Gelukkig waren de jongens het verlies snel vergeten want gelijk na de penalty’s was het tijd voor een passende welverdiende straf voor de trainer: Kontje Knal!!!  Wat een lol hadden ze!! En Jeroen?? Hij onderging z’n straf waardig. Het is je vergeven coach!!!                IMG_9980 (2)
Gelieve dit verslag met een knipoog lezen want we zijn allemaal, spelers en ouders, ontzettend blij met onze trainers!

De vaste supporter