Zaterdag 9 april 10.30 uur…de wedstrijd van onze E1 thuis tegen Zeester. Trainers Xander en Jeroen hadden 8 toppers tot hun beschikking. Rogier en Mels waren afwezig.

Senna begon als wissel want er werd sinds tijden weer “gewoon” 7 tegen 7 gespeeld. Meestal spelen ze 8 tegen 8 namelijkDe rest van de opstelling was als volgt: op doel, als altijd, Wesley. Twan, Pascal en Bram waren onze verdedigers met voor hun op het middenveld Henrico en aanvoerder van vandaag Thijs. Tim begon in de spits.

Ze begonnen gretig aan de wedstrijd en het 1e schot op doel was dan ook voor Middelstum. Henrico was de schutter. Het spel ging over en weer want ook Zeester stond aardig te voetballen. Uit een corner scoorden zij de 0-1. Het was een beetje een ongelukkige rommelgoal die via allerlei ledematen uiteindelijk in het doel belandde. Zo stonden ze, net als vorige week, wéér op achterstand! Gelukkig laten ze hun koppies niet hangen en gaan ze er vol voor! Nog voor de rust werd de stand gelijk getrokken,wederom uit een corner. Ook dit was een rommelgoal maar Thijs kopte de bal daadwerkelijk over de doellijn. Zo was de eerste helft bijzonder leuk om naar te kijken. Een eerste helft waarin Zeester net iets sterker was, rasverdediger Pascal menig bal moest wegwerken, keeper Wesley een prima redding had door een keihard schot klemvast te hebben. Maar waarin ook onze jongens kansjes kregen maar de bal ging er niet meer in.
IMG_9933                    IMG_9934
Na rust was Middelstum de bovenliggende partij. Er werd leuk gecombineerd en veel kansen gecreëerd.
Schot van Bram: net naast
Schot van Twan: op de lat, over
Schot van Henrico: net naast
Corner: net naast gekopt door Henrico
Schot van Thijs: net naast
Schot van Twan,op aangeven van Bram: net naast
Om maar wat kansen te noemen! En met net naast bedoel ik echt net naast! Centimeterwerk! Of zouden de nieuwe doelen een kleinere afmeting hebben?? Zo leek het wel namelijk!
IMG_9935                     IMG_9936
Ook Zeester schiet een aantal keren net naast. Of ze worden op tijd afgestopt door Senna,Pascal en Twan.Ondanks de vele kansen en het bij tijden echt goed voetbal werd er niet meer gescoord in de 2e helft en was de eindstand dus 1-1. Een pot die dus onbeslist bleef wat gezien de hele wedstrijd waarschijnlijk terecht is. Op basis van de jongens hun inzet hadden ze wél meer verdient, ze hebben een klasse pot gespeeld!

A.s. zaterdag spelen ze weer thuis, tegen de koploper FC LEO E1. De wedstrijd begint ook dan om 10.30 uur.

De vaste supporter