Vlak voor het kerstreces hebben Jan Jaap Zijlstra en de Voetbal Vereniging Middelstum besloten om nog een jaar met elkaar door te gaan. Zijlstra gaat volgend seizoen zijn 3e jaar als hoofdtrainer bij de VV Middelstum in. Eerder was hij hoofdtrainer bij FC LEO Leens en SIOS Sauwerd en assistent trainer bij Viboa. De in Middelstum wonende Zijlstra zette in een grijs verleden ook zijn eerste voetbalstappen bij de plaatselijke voetbalclub.

Interim voorzitter Eric Boskamp en Zijlstra zien nog genoeg groeimogelijkheden binnen de jonge selectie die het seizoen heel goed begon maar nu wat weg zakt. Het tekent de grilligheid van deze groep. Er valt dus nog genoeg schaafwerk te verrichten maar dat is de gedreven Zijlstra wel toevertrouwd.