Beste vrijwilliger van de VV Middelstum,

Waar zou de voetbalvereniging Middelstum geweest zijn zonder jullie steun? Dat is de vraag die de PR- en Sponsorcommissie van de VV enige tijd geleden tijdens een commissievergadering wakker schudde. Zoveel onbezoldigde man- en vrouwuren, zoveel financiële middelen ter beschikking gesteld, zoveel liefde voor onze club. Daar mag toch best iets tegenover staan? Als kleine blijk van waardering voor uw geweldige inzet voor de voetbalclub in de afgelopen jaren. Turbulente jaren inderdaad waarin veel gebeurd is.

Vandaar dat wij op vrijdag 4 november u een hopelijk onvergetelijke (voetbal)avond aanbieden in de kantine van de Hippolytushal. Het belooft een gezellige avond te worden. Hans Nijland, ex-directeur FC Groningen, komt deze avond bij ons langs. Na het officiële programma kunt u nog even lekker naborrelen.

Uiteraard zien wij u deze avond graag in grote getale verschijnen. Wij beginnen om 20.45 uur, de inloop is vanaf 20.00 uur. Graag opgeven voor woensdag 12 oktober via dit e-mailadres: sponsorcommissie@vvmiddelstum.nl.

Maar u mag zich ook mondeling aanmelden bij één van onderstaande commissieleden. Graag tot ziens, laten we er met zijn allen een avond van maken waarover nog lang wordt nagepraat!

PR- en sponsorcommissie V.V. Middelstum:

Jaap Vriesema, Pieter Schollema, Bé Schollema, Martijn Poort, Jeroen Boomsma, Marko Datema en Bert Koster