Zaterdag 10 juni staat weer in het teken van de altijd gezellige slotdag bij VV Middelstum, de laatste dag van het seizoen 2016-2017.

De dag zal beginnen met het jaarlijkse ouder/kindtoernooi, iets waar de spelers én ouders al langere tijd naar uit kijken. Nadere informatie over het ouder/kindtoernooi zal bekend worden gemaakt via de jeugdleiders. ’s Middags is er weer het altijd succesvolle ‘hutspottoernooi’ voor alle senioren, dames, B-junioren, trainers, coaches, vrijwilligers, leden en sponsoren. Aanvang: 15.00uur.

Vanaf 16.00uur gaat de BBQ aan. Geef je nu op via de lijst in de kantine of via één van de leden van de activiteitencommissie (Thea, Miranda, Anita, David, Jeroen). Kosten:  10,-, betalen bij de bar bij afhalen vleesschaal.

Opgeven kan uiterlijk tot zaterdag 3 juni!

Vanaf 20.00uur live muziek met Zanger Klaus