SJO Winsum E4 – VV Middelstum E1

Laat ik positief beginnen: E1 was vandaag compleet, 10 man sterk en iedereen was op tijd aanwezig
Tot zover het positieve nieuws. Om 9.00 uur werd er afgetrapt tegen SJO Winsum E4 in Winsum. De thuiswedstrijd werd door ons gewonnen met 3-1.

De 1e 5 minuten was het balbezit voor onze jongens maar echt gevaarlijk werden ze niet. Winsum kwam op een 1-0 voorsprong door een knullig doelpunt, voortkomend uit een miscommunicatie tussen keeper en laatste man. De bal hobbelde in slow motion het doel in. Deze tegengoal was tekenend voor de rest van de wedstrijd. Duels werden niet gewonnen, passes kwamen niet aan en balcontrole was er niet of nauwelijks.
IMG_0003 IMG_0004
Na rust was het niet veel beter. Winsum kreeg 2 kansen en scoorde 2 keer. Middelstum kreeg 1 echt dikke kans maar ook nu was het geluk niet aan onze kant. Zo stond er na het laatste fluitsignaal een teleurstellende 3-0 op het scorebord. Dit was de minste goede wedstrijd sinds tijden. Voor trainers Boomsma en Anema de zware taak om het hele spul weer op de rit te krijgen. Kwaliteit genoeg in dit team alleen kwam het er vandaag niet uit.  Zelf hadden ze gelukkig ook het besef dat het niet lukte vandaag. Waarschijnlijk hebben ze er te makkelijk over gedacht, aangezien ze er eerder tegen gewonnen hebben en Winsum E4 op de laatste plek in de competitie staat. Dit laatste zegt dus helemaal niets, blijkt maar weer.
IMG_0002 IMG_0001

A.s. zaterdag wordt er in en tegen Eenrum gespeeld. Er zal komende week scherp getraind gaan worden, zodat we zaterdag drie punten mee naar Middelstum nemen!

De vaste supporter